Könyvajánló

 





capitalismo.JPG

eleje.bmp

100 új gyülekezet

Társasházi lakás eladó, mely kibővíthető 62m2-ről 100m2-re

Információk a www.megveszem.tuti.hu weboldalon.

Weblink Linkgyűjtemény, Linkek

Facebook oldaldoboz

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Németh Sándorról álmodtam

2011.02.22. 20:24 12nyil

1998-ban történt.

 

Édesanyám halálos beteg volt.

Már 7 éve imádkoztam a gyógyulásáért.

Időnként javult az állapota, utána viszont újra megbetegedett, és még erősebben lett beteg.

El kellett őt engednem.

 

Felkerestem őt, és együtt imádkoztunk.

Megtért már korábban, és meg is keresztelkedett víz által.

Volt még néhány bűn, amit még megvallott, és éreztem, hogy most már el tudom engedni őt.

Elvitte a mentő Debrecenbe, és onnan már a mennybe költözött.

 

Egyik este különös álmom volt.

Láttam Németh Sándort, ahogy imádkozik: „Halál, gyász szelleme, távozz Jézus Nevében!”, és felébredtem.

Másnap volt a temetés.

 

Az történt, hogy nem nyomott le minket a gyász, a szomorúság.

Olyan lényegesen nyugodtabb volt az egész ceremónia, mint amilyen lehetett volna.

Tényleg történt valami.

 

De azért volt némi érdekesség.

Amikor elmentem a gyülekezetbe, akkor a vezetőségből jelzés jött, hogy szívesen imádkoznak értem a gyász miatt.

Annyira meglepődtem.

 

Szerettem volna megszólalni, de nem jutottam szóhoz a meglepetéstől.

Ilyen gyorsan kell értem imádkozni ÚJRA?

Én már kaptam egy imát!

 

Most hogy mondjam el?

Inkább nem mondtam semmit se, csak furcsállottam a dolgot.

Persze nem tudom bebizonyítani, hogy tényleg ilyen álmom volt, mégis hogy mondjam el?

 

Sok év telt el azóta.

Lelki sebek már begyógyultak

 

Szólj hozzá!

Címkék: halál gyász anya álom ajándék németh sándor ima szomorúság szolgálat gyülekezet vízkeresztség szellemek megítélése karizmák

A bejegyzés trackback címe:

https://100ujgyulekezet.blog.hu/api/trackback/id/tr822681577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása