Könyvajánló

 





capitalismo.JPG

eleje.bmp

100 új gyülekezet

Társasházi lakás eladó, mely kibővíthető 62m2-ről 100m2-re

Információk a www.megveszem.tuti.hu weboldalon.

Weblink Linkgyűjtemény, Linkek

Facebook oldaldoboz

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hatékony démonűzés

2011.08.09. 10:27 12nyil

1996-ban édesanyám elköltözött az Úrhoz.

 

Amikor húgom és én megtértünk, akkor tudtuk meg, hogy édesanyánk halálos beteg.

Akkor még nem tudtuk volna elhordozni az ő elvesztését, ezért a szívünkben kiáltottunk az Úrhoz, hogy ez ne történjen meg. Ezt Isten meghallgatta.

 

Egy ideig javult az állapota, majd erősen rosszabbodni. Éveken keresztül imádkoztam érte minden nap, és az állapota mindig változékony volt. Egy ideig javult, majd még erősebben visszaesett.

 

 

Egy idő után be kellett látnom, hogy nem tudom őt tovább imában elhordozni, el kell engednem.

 

Ezért így imádkoztam: „Mivel hiába imádkozom érte éveken át, és nem javul az állapota, hanem csak romlik, ezért vagy gyógyítsd meg valamilyen rendkívüli módon, vagy vedd őt magadhoz, hogy ne szenvedjen.”

 

A belsőmben tudtam, hogy bele kell törődnünk abba, hogy őt elveszítjük. Erről beszéltem a húgommal is, így lelkünkben fel tudtunk arra, ami elkerülhetetlen.

 

 

 

Összesen 7 évig volt beteg, és én az utolsó 3 évben már nem laktam együtt vele.

Egyszer éreztem a szívemben, hogy látogassam meg őt. Akkor épp egy kicsit jobban érezte magát, és én idéztem neki a Jakab 5, 14-16-ot.

 

Kerestem olajat, és megkentem a homlokát, miközben imádkoztam érte. Ekkor erősen átérezte Isten szeretetét, megvallotta bűneit.

 

Nekem mennem kellett, és tudtam, hogy legközelebb már csak majd a mennyben fogunk újra találkozni. Rendszeresen kellett mennie Debrecenbe a klinikára, és másnap is egy ilyen útra indult el. Utána már nem tért haza.

 

Egyik éjjel különös álmom volt.

 

Németh Sándort láttam, amint démonoknak parancsol a következő szavakkal:

„Jézus Nevében távozz halál, gyász szelleme!”

 

Arra gondoltam, hogy ez pont ránk illhet, hogy szabadulásra van szükségünk, mert nagyon rosszul esett, hogy bekövetkezett gyógyulás nem történt meg.

 

De másnap reggeltől teljesen máshogy éreztük magunkat, egyáltalán nem voltunk rosszkedvűek, nem volt gyászhangulatunk.

 

 

 

A helyi gyülekezetben is kaptunk még szolgálatot. Tulajdonképpen ugyanezeket a démonokat akarták kiűzni, és én ezt egy kicsit furcsállottam is.

1.) Nem lett volna sikeres az a szolgálat, amit az álmomban láttam? De hát én nem érzem, hogy gyászolhatnékom lenne. (Hogy lehet kétszer kiűzni ugyanazt a démont?)

2.) Már visszatért volna a démon ilyen hamar? (Ige háttér Mt 12, 43-45.) De hát én ennek semmi jelét nem tapasztalom!

 

Ha érdeklődtek volna, hogy részesültem-e már szolgálatban, akkor beszéltem volna róla.

De a helyi gyülekezet vezetői annyira biztosak voltak magukban, hogy nem is kérdeztek ki:

  • Hogyan érzem magam?
  • Szükségét érzem/gondolom egy szabadító szolgálatnak?

Tulajdonképpen ez egy rutinszolgálat volt, és nem volt jelen sem a Szent Lélek karizmája (szellemek megítélése 1Kor 12, 10.), sem reális diagnózis megállapítása nem történt meg a szolgálat előtt és után.

 

Viszont amit az álmomban láttam, az egy valóságosan karizmatikus szolgálat volt:

1.) Egy engem nem ismerő személy nem tudhatta, hogy éppen akkor halt meg közeli hozzátartozóm – tehát a Szent Lélek kijelentése volt számára, hogy miért kell imádkoznia.

2.) Kifejezetten felszabadult légkört éreztünk meg, így a Szent Lélek ereje is jelen volt, így azt tudom mondani, hogy a szolgálat hatékony volt. 

 

 

 

1 komment

Címkék: halál gyász álom lélek németh sándor ima démon pál szabadulás názáreti jézus szabadító szolgálat szellemek megítélése szellemi ajándékok

A bejegyzés trackback címe:

https://100ujgyulekezet.blog.hu/api/trackback/id/tr943136372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julianna Rácz 2014.02.07. 10:30:54

Isten csodálatos dolgokat tud vèghez vinni hiszek benne.Règen meg tèrtem,de vizáltal mèg nem volt meritkezèsemNagyon sokszor elestem,nem követtem JèzusKrisztust,pedig ő soha nem mondott le rollam mindig hivott ès èn nem mentem.Nagyon Bunös ember vagyok Szeretnènk meg tèrni.Szeretnènk bün bocsánatot kèrni szeretnèm ha imátkoznának èrtem.Szeretnèm meg Ismerni az urat Krisztus által.Most èrzem hogy hîv ès mennem kell.Nekem az emberi èlet nem jó.Tele van igaságtalan dolgokkal nem akarom már ezt.Csak meg betegit.Kèrlek benneteket hogy imádkozzatok èrtem.Az egèszsègègem sem jó nagyon szokott fájni a lábam.Kèrek mindenkit hogy imátkozzanak èrtem,ès,hogy szabaditsanak meg a büneimtöl.Tudom,hogy ehez èn is kellek.El kell mennem megtèrni.Ès imát kèrek mèg egy emberèrt aki ugyszintèn bünös mint èn.
süti beállítások módosítása